عنوان رویداد:
کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم و ابزارهای بازاریابی دیجیتالی
تاریخ و زمان رویداد:
11 اسفند ماه 1397 از ساعت 1400 الی 1700
سخنرانان:
1- خانم دکتر صابریان (مدرس و پژوهشگر حوزه بازاریابی)
برگزار کننده رویداد:
مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی
حامیان رویداد:
مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی
مکان رویداد:
سالن رودکی پژوهشگاه نیرو
خلاصهای از رویداد:
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی به مجموعه فعالیتهایی که بهمنظور تبلیغ محصول، خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارها در فضای دیجیتال مانند وب، موبایل، شبکههای اجتماعی و صورت میگیرد گفته میشود. درواقع بازاریابی دیجیتال مجموعهای از تلاشها درزمینهٔ بازاریابی است که در فضای وب، موبایل و... انجام میشود. امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال مؤثرترین راهکار برای رشد کسبوکار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ بهمراتب از روشهای سنتی بازاریابی بیشتر میشود.در این راستا مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی کارگاه آموزشی سهساعته رایگانِ تحت عنوان "آشنایی با مفاهیم و ابزارهای بازاریابی دیجیتال" با موضوعات و عناوین ذیل عرضه کرد.
عناوین و سرفصلها:
1- آشنایی با مفاهیم بازاریابی دیجیتالی
2- آشنایی با ابزارهای بازاریابی دیجیتالی
3- چالشها و فرصتهای بازاریابی دیجیتالی
4- تمرین، پرسش و پاسخ
مستندات رویداد:
دریافت فایل PDF ارائه رویداد
|