جمعه 19 اردیبهشت 1404
جستجو
خانه
درباره ما
معرفی مرکز
اعضاء مرکز
پیام ریاست
حوزه فعالیت
مراکز رشد وابسته
مجتمع آموزشی و پژوهشی آذربایجان
مجتمع آموزشی و پژوهشی اصفهان
مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان
مجتمع آموزشی و پژوهشی فارس
مجتمع آموزشی و پژوهشی غرب
مجتمع آموزشی و پژوهشی گیلان
مجتمع آموزشی و پژوهشی مازندران
واحدهای فناور
واحدهای فناور عضو مرکز
پذیرش
روند پذیرش
مستندات
ثبت درخواست
سوالات متداول
خدمات
استقرار
خدمات آزمایشگاهی
چند رسانهای
اخبار
اطلاعیهها
رویدادهای فناورانه
فنبازار تخصصی صنعت برق ایران
آرشیو رویدادهای فناورانه
رویداد سرمایش موضعی
رویداد سیستمهای سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع
تماس با ما
تماس با اعضای مرکز
تماس با واحد پذیرش
Menu
خانه
درباره ما
معرفی مرکز
اعضاء مرکز
پیام ریاست
حوزه فعالیت
مراکز رشد وابسته
مجتمع آموزشی و پژوهشی آذربایجان
مجتمع آموزشی و پژوهشی اصفهان
مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان
مجتمع آموزشی و پژوهشی فارس
مجتمع آموزشی و پژوهشی غرب
مجتمع آموزشی و پژوهشی گیلان
مجتمع آموزشی و پژوهشی مازندران
واحدهای فناور
واحدهای فناور عضو مرکز
پذیرش
روند پذیرش
مستندات
ثبت درخواست
سوالات متداول
خدمات
استقرار
خدمات آزمایشگاهی
چند رسانهای
اخبار
اطلاعیهها
رویدادهای فناورانه
فنبازار تخصصی صنعت برق ایران
آرشیو رویدادهای فناورانه
رویداد سرمایش موضعی
رویداد سیستمهای سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع
تماس با ما
تماس با اعضای مرکز
تماس با واحد پذیرش
واحدهای فناور عضو مرکز
واحدهای فناور
/
واحدهای فناور عضو مرکز
/
تهران
/
جزئیات واحدهای فناور
<انتخاب دسته>
تهران (47)
خراسان (1)
فارس (0)
آذربایجان (0)
اصفهان (0)
مازندران (0)
غرب (0)
خدمات انرژی تانیر
ایده محوری
ساخت سیستمهای شارژ سریع خودروهای برقی
آخرین وضعیت ایده محوری
در حال اجرا
توصیف اجمالی ایده محوری
با توجه به ساختار باطریهای بکار رفته در خودروهای الکتریکی، مدارات شارژ بایستی طوری کنترل شوند که بتوانند نیازهای باطری را در هرلحظه تأمین نمایند. ارتباط بین شارژر و ماشین از طریق خطوط انتقال توان مدوله برقرار میشود و شارژ سریع و طول عمر باطری اهداف اصلی خواهند بود. پروتکلهای بینالمللی شارژ تعریفشده میباشند و کافی است همسو با تکنولوژی روز جهانی ساخت این ایستگاهها را آغاز و به سرانجام برسانیم. با توجه به بررسی انجامشده پتانسیلهای ساخت این شارژر سریع ازجمله الکترونیک صنعتی مبدلها و طراحان نرمافزارهای لازم در کشور وجود دارد. هدف ساخت شارژری است که یک ماشین برقی را (مثلاً نیسان لیف – 23 کیلووات ساعت) در 15 تا 20 دقیقه 80 درصد شارژ نماید.